Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování /
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije....
Uloženo v:
Hlavní autor: | Pokorná, Věra, 1939- (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2001
|
Vydání: | Vyd. 3., rozš. a opr. |
Témata: |
pedagogika
> vzdělávání
> výchova
> učení
> chování
> poruchy
> dyslexie
> dysgrafie
> hyperaktivita
> diagnostika
> nápravy
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Specifické poruchy učení : dyslexie, dysgrafie, dysortografie /
Autor: Krejčová, Lenka, a další
Vydáno: (2018) -
Dyslexie a jiné poruchy učení /
Autor: Selikowitz, Mark
Vydáno: (2000) -
Poruchy učení /
Autor: Zelinková, Olga
Vydáno: (1999) -
Muzikoterapie a specifické poruchy učení : zlepšení školní úspěšnosti a kvality života : metodické postupy : využití netradičních hudebních nástrojů : zásobník technik a relaxačních cvičení : zpěvník s instrumentálními doprovody /
Autor: Beníčková, Marie
Vydáno: (2011) -
Potíže dětí s učením a chováním /
Autor: Serfontein, Gordon
Vydáno: (1999)