Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování /
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2001
|
Vydání: | Vyd. 3., rozš. a opr. |
Témata: |
pedagogika
> vzdělávání
> výchova
> učení
> chování
> poruchy
> dyslexie
> dysgrafie
> hyperaktivita
> diagnostika
> nápravy
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Knihovna Fulnek
Signatura: |
37
|
---|---|
Jednotka 64419 | Dostupné Požadavek |