Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování /
Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije....
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Portál,
2001
|
Vydání: | Vyd. 3., rozš. a opr. |
Témata: |
pedagogika
> vzdělávání
> výchova
> učení
> chování
> poruchy
> dyslexie
> dysgrafie
> hyperaktivita
> diagnostika
> nápravy
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 01263ma 2a2200253 454500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4239700000040877 | ||
005 | 20221205220042.0 | ||
008 | 1003s2001----xr ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 80-7178-570-9 |q (váz.) : |c 424.00 Kč | ||
040 | |a NJG501 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
080 | |a 37 | ||
100 | 1 | |a Pokorná, Věra, |d 1939- |4 aut |9 25096 | |
245 | 1 | 0 | |a Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování / |c Věra Pokorná |
250 | |a Vyd. 3., rozš. a opr. | ||
260 | |a Praha : |b Portál, |c 2001 | ||
300 | |a 336 s., bibliogr., rejstř. ; |c 24 cm | ||
520 | 2 | |a Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije. | |
653 | |a pedagogika |a vzdělávání |a výchova |a učení |a chování |a poruchy |a dyslexie |a dysgrafie |a hyperaktivita |a diagnostika |a nápravy | ||
900 | |a TUG504 |b 11 | ||
910 | |a NJG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
998 | |a 008004027 | ||
999 | |c 27782 |d 27782 | ||
993 | |0 0 |1 423970064419 |4 0 |6 37_ |7 0 |9 32380 |b 0 |c 64419 |d 2019-10-03 |e 0 |f DOSP |g 37 |h 424.00 |i Dar |l DOSP |r 2024-07-03 |t 5 |w 2022-10-04 |y KN |