Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování /

Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije....

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Pokorná, Věra, 1939- (Autor)
Médium: Kniha
Vydáno: Praha : Portál, 2001
Vydání:Vyd. 3., rozš. a opr.
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01263ma 2a2200253 454500
001 4239700000040877
005 20221205220042.0
008 1003s2001----xr ---------u-------cze-d
020 |a 80-7178-570-9  |q (váz.) :  |c 424.00 Kč 
040 |a NJG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 37 
100 1 |a Pokorná, Věra,  |d 1939-  |4 aut  |9 25096 
245 1 0 |a Teorie a náprava vývojovývh poruch učení a chování /  |c Věra Pokorná 
250 |a Vyd. 3., rozš. a opr. 
260 |a Praha :  |b Portál,  |c 2001 
300 |a 336 s., bibliogr., rejstř. ;  |c 24 cm 
520 2 |a Vývojové (neboli specifické) poruchy učení nebo chování postihují nemalou část dětské i dospělé populace. Potíže dětí trpících např. dyslexií, dysgrafií nebo hyperaktivitou (ADHD) se neomezují jen na školní vyučování, ale promítají se do celého sociálního systému, v němž dítě žije. 
653 |a pedagogika  |a vzdělávání  |a výchova  |a učení  |a chování  |a poruchy  |a dyslexie  |a dysgrafie  |a hyperaktivita  |a diagnostika  |a nápravy 
900 |a TUG504  |b 11 
910 |a NJG501 
942 |c KN  |6 _ 
998 |a 008004027 
999 |c 27782  |d 27782 
993 |0 0  |1 423970064419  |4 0  |6 37_  |7 0  |9 32380  |b 0  |c 64419  |d 2019-10-03  |e 0  |f DOSP  |g 37  |h 424.00  |i Dar  |l DOSP  |r 2024-07-03  |t 5  |w 2022-10-04  |y KN