Strategický marketing / strategické plánování, situační analýza a predikce vývoje, marketingové cíle a strategie, produktová , distribuční, cenová a komunikační politika a strategie

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Jakubíková, Dagmar (Autor)
Médium: Kniha
Vydáno: Praha : Grada Publishing, 2008
Vydání:1. vyd.
Edice:Expert
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01200ma 2a2200277 454500
001 4239700000023323
005 20221205215703.0
008 0929s2008----xr ---------u-------cze-d
020 |a 80-247-2690-8 :  |c 349.00 Kč 
040 |a NJG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 658 
080 |a 658 
100 1 |a Jakubíková, Dagmar  |4 aut  |9 16438 
245 1 0 |a Strategický marketing /  |c Dagmar Jakubíková :  |b strategické plánování, situační analýza a predikce vývoje, marketingové cíle a strategie, produktová , distribuční, cenová a komunikační politika a strategie 
250 |a 1. vyd. 
260 |a Praha :  |b Grada Publishing,  |c 2008 
300 |a 269 s. :  |b il. ; 25 cm 
490 1 |a Expert 
500 |a Obálkový podnázev: strategie a trendy 
504 |a Bibliografie s. 266-267 
653 |a firmy  |a podniky  |a organizace  |a řízení  |a management  |a marketing  |a cíle  |a strategie  |a plánování  |a distribuce  |a produkty 
830 0 |a Expert  |9 16430 
910 |a NJG501 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 20346  |d 20346 
993 |0 0  |1 423970058074  |4 0  |6 658_  |7 0  |9 24326  |a 268.73  |b 0  |c 58074  |d 2009-09-29  |e 0  |f DOSP  |g 658  |h 349.00  |i Grada  |l DOSP  |p Obálkový podnázev: strategie a trendy  |r 2024-07-03  |t 5  |w 2022-10-03  |y KN