Strategický marketing / strategické plánování, situační analýza a predikce vývoje, marketingové cíle a strategie, produktová , distribuční, cenová a komunikační politika a strategie
Uloženo v:
Hlavní autor: | Jakubíková, Dagmar (Autor) |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Grada Publishing,
2008
|
Vydání: | 1. vyd. |
Edice: | Expert
|
Témata: |
firmy
> podniky
> organizace
> řízení
> management
> marketing
> cíle
> strategie
> plánování
> distribuce
> produkty
|
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Podobné jednotky
-
Marketing : management do kapsy 1 /
Autor: Russell-Jones, Neil
Vydáno: (2005) -
Řízení lidských zdrojů : základy moderní personalistiky /
Autor: Koubek, Josef
Vydáno: (2009) -
Dilbert a jeho principy : pohled na šéfy, porady, manažerské vrtochy a jiné metly pracoviště ze zorného úhlu kancelářské ohrádky /
Autor: Adams, Scott
Vydáno: (1998) -
Management a moderní organizování firmy / nejnovější přístupy a trendy, organizační vztahy a chování, jednotlivci, skupiny, týmy, síťové a vir tuální organizace, strategické aliance, procesní organizování, komunikace a rozhodování
Autor: Dědina, Jiří, a další
Vydáno: (2007) -
Ekonomika, marketing, management v kostce : Pro střední školy /
Autor: Kozler, Josef, a další
Vydáno: (1998)