Citace podle APA

Jakubíková, D. (2008). Strategický marketing: Strategické plánování, situační analýza a predikce vývoje, marketingové cíle a strategie, produktová , distribuční, cenová a komunikační politika a strategie (1. vyd.). Praha: Grada Publishing.

Styl Chicago

Jakubíková, Dagmar. Strategický Marketing: Strategické Plánování, Situační Analýza a Predikce Vývoje, Marketingové Cíle a Strategie, Produktová , Distribuční, Cenová a Komunikační Politika a Strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008.

Citace podle MLA

Jakubíková, Dagmar. Strategický Marketing: Strategické Plánování, Situační Analýza a Predikce Vývoje, Marketingové Cíle a Strategie, Produktová , Distribuční, Cenová a Komunikační Politika a Strategie. 1. vyd. Praha: Grada Publishing, 2008.

Upozornění: Tyto citace jsou generovány automaticky. Nemusí být zcela správně podle citačních pravidel..