Jak se úspěšně učit s ADHD : praktický rádce pro rodiče /
Publikace autorů Fabiana Grolimunda a Stefanie Rietzlerové, švýcarských psychologů a odborníků na poruchy pozornosti, přináší řadu konkrétních a praktických řešení, jak úspěšně zvládnout život s ADHD. Najdete v ní jednoduché, ale efektivní řešení, jak zvýšit koncentraci a pozornost dětí odfiltrování...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , |
---|---|
Další autoři: | |
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
V Bratislavě :
Noxi,
2018
|
Vydání: | Vydání první |
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02041ma 2a2200361 454500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4239700000039035 | ||
005 | 20221205220020.0 | ||
008 | 1116s2018----xo ---------u-------cze-d | ||
020 | |a 978-80-8111-471-7 |q (brožováno) : |c Kč 299.00 | ||
040 | |a NJG501 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
041 | 1 | |a cze |h ger | |
080 | |a 376 | ||
080 | |a 379.8+37 | ||
100 | 1 | |a Rietzler, Stefanie |7 xx0227555 |4 aut |9 24341 | |
240 | 1 | 0 | |a Erfolgreich lernen mit ADHS. |l Česky |
245 | 1 | 0 | |a Jak se úspěšně učit s ADHD : |b praktický rádce pro rodiče / |c Stefanie Rietzler, Fabian Grolimund ; z německého originálu Erfolgreich lernen mit ADHS. Der praktische Ratgeber für Eltern přeložila Tereza Těšínská |
250 | |a Vydání první | ||
260 | |a V Bratislavě : |b Noxi, |c 2018 | ||
300 | |a 255 stran : |b barevné ilustrace ; |c 22 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
504 | |a Obsahuje bibliografii | ||
520 | 2 | |a Publikace autorů Fabiana Grolimunda a Stefanie Rietzlerové, švýcarských psychologů a odborníků na poruchy pozornosti, přináší řadu konkrétních a praktických řešení, jak úspěšně zvládnout život s ADHD. Najdete v ní jednoduché, ale efektivní řešení, jak zvýšit koncentraci a pozornost dětí odfiltrováním rušivých stimulů z prostředí, i jak podpořit jejich motivaci k učení. Ukáže vám, že koncentrace není nutně spojena s nehybným sezením, a že i zapomnětlivého a chaotického žáka lze hravou formou navést na systém v učení a pořádek ve věcech. | |
653 | |a výchova |a vzdělávání |a specifické |a poruchy |a učení |a ADHD | ||
700 | 1 | |a Grolimund, Fabian |4 aut |9 24342 | |
700 | 1 | |a Těšínská, Tereza |4 trl |9 24343 | |
900 | |a KLG001 |b 18 | ||
910 | |a NJG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
998 | |a 007921681 | ||
999 | |c 27095 |d 27095 | ||
993 | |0 0 |1 423970063844 |4 0 |6 376_ |7 0 |9 31651 |a 225.00 |b 0 |c 63844 |d 2018-11-16 |e 2 |f DOSP |g 376 |h 299.00 |i Knižní klub |l DOSP |r 2024-07-03 |s 2024-01-15 |t 5 |w 2022-10-04 |y KN |