Žák v krizové situaci /
Tématem publikace Třídní učitel II. je především diagnostika a pomoc žáku, který se ocitne v krizové situaci. U tématu šikany se autoři zabývají nejen jejími mechanismy a zákonitostmi, ale i její prevencí založené na uvědomění si emocí a hodnocení světa kolem sebe na základě jejich znalosti. Článek...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Raabe,
[2017]
|
Edice: | Dobrá škola. Třídní učitel II
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
LEADER | 02381ma 2a2200469 454500 | ||
---|---|---|---|
001 | 4239700000038738 | ||
005 | 20221205220017.0 | ||
008 | 1011s2017----xr ---------u-------cze-d | ||
015 | |a cnb002888998 | ||
020 | |a 978-80-7496-294-3 |q (brožováno) | ||
035 | |a (OCoLC)993644771 | ||
040 | |a NJG501 |e AACR2 |9 1 |b cze | ||
080 | |a 37.011.3-051 | ||
080 | |a 364.63-027.553 | ||
100 | 1 | |a Čapek, Robert, |d 1967- |7 jn20020721213 |4 aut |9 22873 | |
245 | 1 | 0 | |a Žák v krizové situaci / |c Robert Čapek, Sylvie Navarová, Zdenka Ženatová |
260 | |a Praha : |b Raabe, |c [2017] | ||
300 | |a 141 stran : |b ilustrace, formuláře ; |c 30 cm | ||
336 | |a text |b txt |2 rdacontent | ||
337 | |a bez média |b n |2 rdamedia | ||
338 | |a svazek |b nc |2 rdacarrier | ||
490 | 1 | |a Dobrá škola. Třídní učitel II ; |v 2 | |
500 | |a Obálkový podnázev: tipy a náměty pro třídní učitele | ||
504 | |a Obsahuje bibliografie | ||
520 | 2 | |a Tématem publikace Třídní učitel II. je především diagnostika a pomoc žáku, který se ocitne v krizové situaci. U tématu šikany se autoři zabývají nejen jejími mechanismy a zákonitostmi, ale i její prevencí založené na uvědomění si emocí a hodnocení světa kolem sebe na základě jejich znalosti. Článek zaměřený na záškoláctví se věnuje především předcházení i řešení záškoláctví a jeho právnímu rámci. Poslední část publikace je věnovaná tématu krize v rodině (rozvod nebo rozchod rodičů, násilí v rodině). | |
650 | 0 | 9 | |a classroom teachers |2 eczenas |9 24223 |
650 | 0 | 9 | |a problem pupils |2 eczenas |9 24224 |
650 | 0 | 9 | |a bullying |2 eczenas |9 21264 |
650 | 0 | 9 | |a truancy |2 eczenas |9 24225 |
650 | 0 | 9 | |a children of divorced parents |2 eczenas |9 24226 |
650 | 0 | 9 | |a family violence |2 eczenas |9 24227 |
653 | |a pedagogika |a výchova |a vzdělávání |a žáci |a problémy |a šikana |a záškoláctví | ||
655 | 9 | |a methodological manuals |2 eczenas |9 1091 | |
700 | 1 | |a Navarová, Sylvie, |d 1975- |7 xx0211682 |4 aut |9 24228 | |
700 | 1 | |a Ženatová, Zdenka |7 xx0203546 |4 aut |9 24229 | |
830 | 0 | |a Dobrá škola. |p Třídní učitel II |9 24230 | |
900 | |a ABA001 |b 19 | ||
910 | |a NJG501 | ||
942 | |c KN |6 _ | ||
998 | |a 007355540 | ||
999 | |c 26998 |d 26998 | ||
993 | |0 0 |1 423970063730 |4 0 |6 37_ |7 0 |9 31551 |a 311.00 |b 0 |c 63730 |d 2018-10-11 |e 0 |f DOSP |g 37 |h 345.00 |i Kosmas |l DOSP |r 2024-07-03 |t 5 |w 2022-10-04 |y KN |