Žák v krizové situaci /
Tématem publikace Třídní učitel II. je především diagnostika a pomoc žáku, který se ocitne v krizové situaci. U tématu šikany se autoři zabývají nejen jejími mechanismy a zákonitostmi, ale i její prevencí založené na uvědomění si emocí a hodnocení světa kolem sebe na základě jejich znalosti. Článek...
Uloženo v:
Hlavní autoři: | , , |
---|---|
Médium: | Kniha |
Vydáno: |
Praha :
Raabe,
[2017]
|
Edice: | Dobrá škola. Třídní učitel II
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Tématem publikace Třídní učitel II. je především diagnostika a pomoc žáku, který se ocitne v krizové situaci. U tématu šikany se autoři zabývají nejen jejími mechanismy a zákonitostmi, ale i její prevencí založené na uvědomění si emocí a hodnocení světa kolem sebe na základě jejich znalosti. Článek zaměřený na záškoláctví se věnuje především předcházení i řešení záškoláctví a jeho právnímu rámci. Poslední část publikace je věnovaná tématu krize v rodině (rozvod nebo rozchod rodičů, násilí v rodině). |
---|---|
Popis jednotky: | Obálkový podnázev: tipy a náměty pro třídní učitele |
Fyzický popis: | 141 stran : ilustrace, formuláře ; 30 cm |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografie |
ISBN: | 978-80-7496-294-3 |