Duše národa /

Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Prchal, Marek (Autor)
Médium: Kniha
Jazyk:Czech
Vydáno: [Praha] : Duše národa, 2024
Vydání:První vydání
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 02613nam a2200397 i 4500
001 017760000531985
005 20240916131250.0
008 240423s2024----xr------------|||-|-cze--
015 |a cnb003579974 
020 |a 978-80-11-04277-6  |q (brožováno) :  |c 399.00 Kč 
040 |a UHG001  |b cze  |e rda 
072 7 |a 821.162.3-3  |x Česká próza  |2 Konspekt 
100 1 |a Prchal, Marek  |4 aut  |9 29311 
245 1 0 |a Duše národa /  |c Marek Prchal 
250 |a První vydání 
264 1 |a [Praha] :  |b Duše národa,  |c 2024 
300 |a 422 stran ;  |c 18 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
520 2 |a Nejznámější český marketér. Tvůrce bezprecedentních kampaní. Expert na průzkum trhu, jemuž lidé řekli svá nejtajnější přání, obavy a cokoliv, na co se jich zeptal. Ví, jak položit správnou otázku a jak hned využít odpověď. Expert na sociální sítě, kde si povídal s miliony lidí. Spolutvůrce fenoménu Babiš. Z politické strany, která měla 0,3 %, spoluvytvořil hnutí, které vyhrávalo deset let všechny volby, nebo v nejhorším případě aspoň vždy dodal číslo, které tu nebylo.Kluk z ulice, kterého vyhodili už ze základní školy. V této knížce poprvé odhaluje svůj způsob práce s lidmi, koučing, naslouchání, pokročilé mentální techniky, vizualizace a práci s komfortní zónou. Jak se mu povedlo celé roky držet v preferencích 30 %? Jak vypadá jeho den, jaká je struktura jeho týmu, co čte a co nečte, koho považuje za relevantního? Proč má raději Balenciagu než Pradu, i když se nedá nosit? Je povrchní? Co si umí vychutnat? Proč deset let nespal a dřel jak magor? 
600 1 4 |a Prchal, Marek  |9 29311 
648 7 |a 21. století  |7 ch460559  |2 czenas  |9 20780 
650 0 7 |a marketing  |7 ph115227  |2 czenas  |9 29312 
650 0 7 |a marketingová komunikace  |7 ph115228  |2 czenas  |9 29313 
650 0 7 |a marketingový výzkum  |7 ph115230  |2 czenas  |9 29314 
650 0 7 |a volební kampaň  |7 ph136612  |2 czenas  |9 29315 
651 7 |a Česko  |7 ge128065  |2 czenas  |9 25868 
653 |a česká literatura  |a autobiografické příběhy  |a autobiografické vzpomínky 
655 7 |a české příběhy  |7 fd133973  |2 czenas  |9 21714 
655 7 |a autobiografické příběhy  |7 fd131891  |2 czenas  |9 24412 
655 7 |a autobiografické vzpomínky  |7 fd131854  |2 czenas  |9 18268 
910 |a NJG001 
942 |c KN  |6 _ 
999 |c 33421  |d 33421 
993 |0 0  |1 320200860768  |4 0  |6 _  |7 0  |9 38681  |a 263.34  |b 0  |c 860768  |d 2024-04-23  |e 2  |f DOSP  |h 399.00  |j 2024/R036  |l DOSP  |m 1  |r 2025-02-03  |s 2025-01-24  |t 6  |w 2024-09-16  |y KN  |z B