Líný učitel - kompas moderního učitele /

Kniha je zaměřena na práci se třídou a přináší řadu momentů z praxe, včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z otázek učitelů. S pomocí knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspirac...

Celý popis

Uloženo v:
Podrobná bibliografie
Hlavní autor: Čapek, Robert, 1967- (Autor)
Médium: Kniha
Vydáno: Praha : Raabe, [2020]
Vydání:1. vydání
Edice:Dobrá škola
Témata:
Tagy: Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
LEADER 01629ma 2a2200361 454500
001 4239700000043332
005 20221004001057.0
008 1013s2020----xr ---------u-------cze-d
020 |a 978-80-7496-456-5  |q (brožováno) :  |c Kč 395.00 
040 |a NJG501  |e AACR2  |9 1  |b cze 
080 |a 37.01 
100 1 |a Čapek, Robert,  |d 1967-  |7 jn20020721213  |4 aut 
245 1 0 |a Líný učitel - kompas moderního učitele /  |c Robert Čapek 
246 1 3 |a Kompas moderního učitele 
250 |a 1. vydání 
260 |a Praha :  |b Raabe,  |c [2020] 
300 |a 164 stran :  |b ilustrace ;  |c 21 cm 
336 |a text  |b txt  |2 rdacontent 
337 |a bez média  |b n  |2 rdamedia 
338 |a svazek  |b nc  |2 rdacarrier 
490 1 |a Dobrá škola 
504 |a Obsahuje bibliografii 
520 2 |a Kniha je zaměřena na práci se třídou a přináší řadu momentů z praxe, včetně doporučení jak dané pedagogické situace řešit či jaké vzdělávací metody zvolit. Autor vychází z otázek učitelů. S pomocí knihy může každý učitel proniknout ještě hlouběji do moderní strategie Líného učitele a čerpat inspiraci pro zlepšení svých pedagogických dovedností. 
521 |a Určeno pedagogům 
653 |a výchova  |a vzdělávání  |a pedagogika  |a učitelé  |a metody  |a dovednosti  |a přiručky 
787 1 8 |t Líný učitel  |g 3 
830 0 |a Dobrá škola 
900 |a BOG001  |b 18 
910 |a NJG501 
942 |c KN  |6 _ 
998 |a 008690447 
999 |c 28547  |d 28547 
993 |0 0  |1 423970065072  |4 0  |6 3701_  |7 0  |9 33186  |a 318.00  |b 0  |c 65072  |d 2020-10-13  |e 0  |f DOSP  |g 37.01  |h 395.00  |i Team Business  |l DOSP  |r 2022-10-04  |t 5  |w 2022-10-04  |y KN