Učitel a rodič : spolupráce, třídní schůzka, komunikace /
Publikace se zaměřuje na učitele ve třech oblastech: na jeho spolupráci s rodiči, na vedení třídní schůzky a na jeho dovednost komunikace s rodičem. V první části text charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. V druhé části popisuje stav třídní schůzky v...
Uloženo v:
Hlavní autor: | |
---|---|
Médium: | Kniha |
Jazyk: | Czech |
Vydáno: |
Praha :
Grada,
2013
|
Vydání: | Vyd. 1. |
Edice: | Pedagogika (Grada)
|
Témata: | |
Tagy: |
Přidat tag
Žádné tagy, Buďte první, kdo otaguje tento záznam!
|
Shrnutí: | Publikace se zaměřuje na učitele ve třech oblastech: na jeho spolupráci s rodiči, na vedení třídní schůzky a na jeho dovednost komunikace s rodičem. V první části text charakterizuje české rodiče a zmiňuje některé koncepty spolupráce mezi školou a rodiči. V druhé části popisuje stav třídní schůzky v České republice a navrhuje různé způsoby zkvalitnění třídní schůzky, včetně konceptu "Nová třídní schůzka". V třetí části jsou popsány obvyklé chyby v komunikaci mezi učitelem a rodičem. Závěr publikace tvoří související témata: domácí úkoly a výzkumy rodičů, které provádí škola. |
---|---|
Popis jednotky: | Anglické a německé resumé |
Fyzický popis: | 184 s., [8] s. obr. příl. : il. (některé barev.) ; 21 cm |
Bibliografie: | Obsahuje bibliografii, bibliografické odkazy a rejstřík |
ISBN: | 978-80-247-4640-1 |